Termeni si conditii

Site-ul https://www.hotelclassploiesti.ro/ este un site comercial, proprietate a LIRA CLASS INVEST SRL, CUI: 23857289 , J29/1346/2008 , cu adresa STR. MARAMURES 6, Ploiesti, Prahova, care permite efectuarea de rezervari de camere la hotelul proprietate a HOTEL Class.

Folosirea, incluzând vizitarea si cumpararea de servicii turistice de pe site-ul www.sorinnholiday.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor detaliate în urmatoarele paragrafe.

Dorinta noastra este sa va oferim o experienta de neuitat în HOTEL SorINN Holiday. stabilind o serie de reguli de care va rugam, în mod respectuos, sa tineti cont.

Politici rezervare

Flexibil – 60 zile

  • Clientul poate să anuleze gratuit cu până la 24 ore înaintea sosirii. Clientului i se va încasa o noapte de cazare din prețul total dacă anulează în ultimele 24 ore înaintea sosirii.
  • Clientului i se va încasa în avans 30% din prețul total după rezervare.

Nerambursabil

  • Clientului i se va încasa prețul total dacă anulează oricând.
  • Clientului i se va încasa în avans prețul total oricând.

Excepţii de anulare

Perioadă de grație
  • Nu se încasează taxe pentru rezervările anulate în maximum 24 ore după efectuarea rezervării
Anulare în avans
  • Nu se încasează taxe pentru rezervările anulate cu 8 săptămâni înainte de sosire

Sosire si plecare: – cazarea se face începând cu ora 14.00.

– eliberarea camerelor se face pâna în ora 11:00.

– la solicitarea clientilor si când hotelul dispune de spatii se pot aplica conform practicii internationale tarife speciale pentru ramânerea dupa ora 12.00 în camera astfel:

1. pentru ramânerea pâna la ora 23:00 se va încasa 50% din tariful afisat

Bagajele pot fi pastrate la camera de bagaje fara plata timp de 24 de ore.

Cazare: Cazarea fiecarei persoane se face prin completarea fisei de anuntare a sosirii pe baza actului de identitate.

Cazarea copiilor pâna la 12 ani se va face gratuit in spatiul existent, fara asigurarea unui pat suplimentar. Valoarea unui pat supliment este de 50 lei.,

Rezervare: Pentru rezervare completati formularul sau contactati serviciul rezervari prin telefon: 0722233909, fax: +40 341 100 560 , e-mail: rezervari@sorinnholiday.ro

Anularea rezervarii: Orice anulare de rezervare se va face contactând serviciul rezervari.

Nu se vor aplica penalizari daca anularea rezervarii se va face cu cel putin 10 zile înainte. Penalizarea reprezinta contravaloarea avansului achitat.

Daca este vorba de o rezervare de 5 sau mai multe camere, atunci anularea acesteia se va face cu cel putin 20 zile înainte de data sosirii.

Pentru rezervari de grupuri (minim 10 camere) va rugam contactati serviciul rezervari.

Tarife: Acestea difera în functie de tipul de camera ales si de numarul de persoane.

Modalitati de plata: Este acceptata plata numerar(RON), carti de credit (Visa, Mastercard, Maestro, American Express), transfer bancar.

Program functionare restaurant si bar: Micul dejun se serveste zilnic între 08:00 si 10:00 A.M. În restaurantul aflat la parterul hotelului va asteaptam zilnic între orele 10:00 si 20:00.

Fumatul: În cadrul hotelului exista camere destinate doar nefumatorilor, iar fumatul este permis in spatiile exterioare.

Siguranta: Hotelul si spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video. Nu ne asumam raspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incita hotelului, restaurantului si barului.

Parcare : Parcarea se poate face in spatiul special amenajat in apropierea locatiei.

Animalele: Regula generala este ca nu este permisa cazarea în hotel a persoanelor însotite de animale si pasari.

Vizitatori: Puteti primi vizitatori în camera dumneavoastra între orele 08:00 si 22:00,fara costuri suplimentare.

Confidentialitate: Nu vom folosi niciodata datele cu caracter personal fara sa avem în prealabil acordul dumneavoastra.

Protectia Mediului: Reprezinta o preocupare permanenta. Lenjeria si prosoapele se schimba la 3 respectiv 2 zile cazare sau la cererea clientului.Pentru a ne semnala dorinta dumneavoastra de a schimba obiecte de lenjerie sau prosoape va rugam sa le lasati pe jos în baie.

Responsabilitati: Clientul este raspunzator fata de hotel pentru daunele provocate celorlalti clienti sau personalului, cladirilor, mobilierului si echipamentelor hotelului daca greseala / intentia le poate fi imputata. Raspunderea hotelului nu se extinde asupra autovehiculelor sau încarcaturii acestora.

Comportament: Ne rezervam dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a clientilor în stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjeaza alti clienti.

Fidelizare: Ne rezervam dreptul de a acorda bonusuri si discounturi în scopul fidelizarii clientilor nostri.

Clauze finale: Consideram ca orice client în momentul accesarii oricarui serviciu oferit de complexul hotelier (hotel, restaurant, bar, ) a luat cunostinta de termenii si conditiile mentionate mai sus si le-a acceptat tacit. Politica hotelului poate fi oricând modificata fara notificare.